De tijden zijn veranderd, en starten als fotograaf is nu een stuk lastiger dan toen ik begon, alweer 10 jaar geleden. Hoe zou ik het nu aangepakt hebben als ik zou beginnen? Nieuwe plannen of idee, wil je groeien of mis je focus? ?? Chec ...
Fotograferen is een hobby van velen. Het wordt toch wel een beetje anders als je ervan moet leven. Want fotograferen is dan niet alleen meer leuk om te doen, maar ook een heel bedrijf dat je moet runnen. Hoe trek je klanten aan? Hoe laat je je bedrijf groeien? Daarvoor heb je ijzersterke marketing en een sprankeltje psychologie nodig. Tenminste, dat is wat Marit Hilarius ervan vindt. Als ervaren fotograaf, marketeer en webdesigner kent ze onderhand het klappen van de zweep. Daar zijn wel jaren van net-niet resultaten en een flinke burn-out aan vooraf gegaan. Nu weet ze hoe je een succesvol bedrijf runt, en die kennis deelt ze graag met jou.
De tijden zijn veranderd, en starten als fotograaf is nu een stuk lastiger dan toen ik begon, alweer 10 jaar geleden. Hoe zou ik het nu aangepakt hebben als ik zou beginnen? Nieuwe plannen of idee, wil je groeien of mis je focus? ?? Chec ...
Manifesteren om succes aan te trekken: het is een trend in het land van ondernemers en fotografen. Ik heb er veel meningen en gedachtes over, maar wat zegt de wetenschap erover? Is het allemaal bullshit, of zit er een kern van waarheid in? ...
Waarom voelen we ons toch alsof we alles faken en anderen veel beter zijn dan wij, terwijl we mega goed bezig zijn? We duiken in het imposter syndrome! Nieuwe plannen of idee, wil je groeien of mis je focus? ?? Check alle opties voor pers ...
Er is méér nodig dan een paar marketing tips om consistent te groeien als fotograaf. Ik neem je graag mee in de basis die ik over de jaren heen heb gebouwd, en ervoor zorgt dat ik snel kan schakelen, bijsturen en groeien. Nieuwe plannen o ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.