In deze aflevering gaan we in gesprek met Baba Touré, oprichter van Home en Combo, twee bureaus die inclusiviteit en communitydenken centraal stellen in hun aanpak. We praten over de geslotenheid van de reclamewereld, de kracht van missiegedreven ondernemen en hoe merken echt betekenisvol kunnen aansluiten bij diverse communities. Baba deelt openhartig hoe zijn eigen achtergrond en ervaringen hebben geleid tot een duidelijke visie: communicatie ontwikkelen die niet alleen commercieel effectief is, maar ook maatschappelijke impact maakt. We verkennen hoe je als merk relevant blijft in een veranderend medialandschap, waarom communitydenken effectiever is dan traditioneel doelgroepdenken, en hoe je langdurige partnerships opbouwt gebaseerd op vertrouwen en gedeelde waarden. Een gesprek vol inzichten, eerlijkheid en inspiratie voor iedereen die op een bewuste manier wil bouwen aan merken, bureaus en communities.
Gemaakt door: Nigel Stephania & Jelle Smidt Eerste aflevering: 24-03-2025
De podcast FRAME. heeft in totaal 7 afleveringen
Maker: Nigel Stephania & Jelle Smidt Datum: 07-04-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.