Aflevering Fw075 - Online En Offline Marketing Combineren In Het Belang Van De Klant

· Aflevering van de podcast: Frankwatching Podcast

Waarom Bever (AS Adventure) een omnichannel strategie toepast en daarbij de klant centraal staat. Niet pushen, klant centraal, luisteren naar de klant… dat zeggen ze allemaal maar hoe vertaalt zich dat bij Bever en AS Adventure naar de werkelijkheid?

Speelgoedwinkel
Frankwatching Podcast

Frankwatching Podcast

Gemaakt door: Frankwatching Eerste aflevering: 21-01-2020

De podcast Frankwatching Podcast heeft in totaal 12 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

FW075 - Online en offline marketing combineren in het belang van de klant

Frankwatching Podcast · 29-03-2017

00:00 09:54