Als je actief bent op Facebook of Instagram, dan weet je het vast: de advertenties die u te zien krijgt, passen akelig goed bij je voorkeuren. Maar daarin gaat binnenkort iets veranderen. Want Meta, moederbedrijf van onder andere Instagram en Facebook. mag die gepersonaliseerde advertenties niet meer aanbieden, zo heeft de Europese privacywaakhond besloten. Alleen met uitdrukkelijke toestemming is het nog toegestaan. En dat verbod gaat al over twee weken in. Wat betekent dit voor het verdienmodel van Meta? En voor de gebruikers? Presentator Hans van der Steeg bespreekt het met: * Tech-ondernemer Janneke Niessen * Sebastiaan Brouwers, expert op het gebied van online adverteren
De podcast Goed Werk heeft in totaal 1023 afleveringen
Maker: NPO Radio 1 / EO Datum: 01-11-2023
Maker: NPO Radio 1 / EO Datum: 06-11-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.