Aflevering Expertum Boost De Customer Experience Bij Hunkemöller

Expertum boost de customer experience bij Hunkemöller
· Aflevering van de podcast: HANA Cafe NL

Expertum heeft een in-store app voor Hunkemöller, Europa’s snelst groeiende lingeriemerk, ontwikkeld. De app, die inmiddels internationaal in meer dan 900 winkels wordt gebruikt, zorgt met omnichanneltechnologie voor een verbeterde customer experience en upsell in de winkel. Wil jij weten hoe ze dat gerealiseerd hebben? Ted Castelijns en Sjoerd van Middelkoop van Expertum leggen het uit in deze aflevering van HANA Café NL. Een mooi resultaat op het SAP Business Technology Platform met SAPUI5 (custom controls) en SAP Analytics Cloud, wil jij het resultaat zien? Ga dan naar één van de Hunkemöller winkels en laat je adviseren door een medewerker. Meer info: - https://news.sap.com/netherlands/2022/10/hunkemoller-boost-customer-experience-met-expertum-en-sap/ - https://www.expertum.net/en/cases/hunkemoller Hosts Coen Sanderink en Twan van den Broek S08E06

HANA Cafe NL

HANA Cafe NL

Gemaakt door: Jan Penninkhof, Twan van den Broek Eerste aflevering: 23/10/2022

De podcast HANA Cafe NL heeft in totaal 38 afleveringen

Vorige aflevering

SAP CodeJam Recap CAP with DJ Adams (EN)

SAP CodeJam Recap CAP with DJ Adams (EN)

Maker: Jan Penninkhof, Twan van den Broek Datum: 03/03/2023

Volgende aflevering

In gesprek met Robert Eijpe, SAP Developer Heroes (NL)

In gesprek met Robert Eijpe, SAP Developer Heroes (NL)

Maker: Jan Penninkhof, Twan van den Broek Datum: 24-03-2023

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

Expertum boost de customer experience bij Hunkemöller

HANA Cafe NL · 13-03-2023

00:00 00:45:10