Aflevering #104: Hoe De Plofkip Verdween En Kijkje In Chinese Strafkampen

· Aflevering van de podcast: Het beste uit het Oog

Alle Nederlandse supermarkten zijn van de plofkip afgestapt. Campagneleider Anne Hilhorst van Wakker Dier vertelt hoe haar organisatie de kip hielp een gezicht te krijgen. Maar de organisatie gaat door en richt de pijlen nu op fastfoodketens als McDonald's en KFC. Het was voormalig hoofdofficier van justitie Roger Bos die het initiatief nam voor een DNA-onderzoek in de zaak-Nicky Verstappen. Rob Trip spreekt met Bos, nu er een doorbraak in het langlopende onderzoek is. Verder vertelt Chinakenner Jan van den Putten over heropvoedingskampen in China en neemt oud-Turkije-correspondent Bram Vermeulen ons mee naar de Turks-Armeense grens.

Speelgoedwinkel
Het beste uit het Oog

Het beste uit het Oog

Gemaakt door: NPO Radio 1 / NOS Eerste aflevering: 29-11-2019

De podcast Het beste uit het Oog heeft in totaal 371 afleveringen

Vorige aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#104: hoe de plofkip verdween en kijkje in Chinese strafkampen

Het beste uit het Oog · 24-08-2018

00:00 30:00