Aflevering De Ultieme Doelgroep Campagne: Informeren, Inspireren Of Activeren?

De ultieme doelgroep campagne: Informeren, inspireren of activeren?
· Aflevering van de podcast: Het Recruitment Café

Electrotechneuten. Een schaarse doelgroep en hoognodig op Schiphol. Een podcast over doelgroep campagne. Informeren, inspireren of activeren? Hoe vlieg je dit aan (ja, pun intended). Wat voor vormen content gebruik je? Welke inhoud deel je? En woordgrappen. Veel woordgrappen. Link met onze host: Kevin Wouters Link met onze gast en Meest Invloedrijke Recruiter '23: Frédèrique Thans Wil je meer weten over Recruitment Marketing, campagnes, doelgroepen of recruitment & HR in de breedste zin van het woord? Timetohire helpt je op weg, neem een kijkje op onze website: www.timetohire.nl

Het Recruitment Café

Het Recruitment Café

Gemaakt door: Timetohire Eerste aflevering: 25/03/2022

De podcast Het Recruitment Café heeft in totaal 66 afleveringen

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

De ultieme doelgroep campagne: Informeren, inspireren of activeren?

Het Recruitment Café · 11-03-2024

00:00 00:42:16