Aflevering Hausse Aan Huismerken

· Aflevering van de podcast: Het Verhaal van Distrifood

Het aandeel van private label in de Nederlandse supermarktomzet brak in 2024 voor het eerst door de magische grens van 50 procent. In het lopende jaar tot nu toe is het aandeel inmiddels doorgestegen naar 52,5 procent. Deze week verzamelde de supermarktwereld zich in Amsterdam voor de huismerkbeurs PLMA, voor de nieuwste trends en innovaties. In deze zesde aflevering staat de aanhoudende groei van huismerken centraal.

Speelgoedwinkel
Het Verhaal van Distrifood

Het Verhaal van Distrifood

Gemaakt door: Distrifood Eerste aflevering: 11-05-2025

De podcast Het Verhaal van Distrifood heeft in totaal 7 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Worstelen met inkoop

Worstelen met inkoop

Maker: Distrifood Datum: 30-05-2025

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Hausse aan huismerken

Het Verhaal van Distrifood · 23-05-2025

00:00 00:15:15