Wat als iets dat je voor je website doet niet direct zo uitpakt als je gewild had? Dan kun je globaal twee dingen doen: gefrustreerd raken en de neiging om je laptop uit het raam te gooien proberen te onderdrukken óf kijken waar je dingen ...
De Ik help jou online Podcast laat jou zien dat hoe dichter jij bij jezelf blijft in alles wat jij online doet en deelt namens jou bedrijf, hoe makkelijker het wordt om meer bekendheid en meer klanten aan te trekken. Met praktische tips, slimme strategieën en inspirerende inzichten op het gebied van online marketing.
Wat als iets dat je voor je website doet niet direct zo uitpakt als je gewild had? Dan kun je globaal twee dingen doen: gefrustreerd raken en de neiging om je laptop uit het raam te gooien proberen te onderdrukken óf kijken waar je dingen ...
Anderen – met name business- en marketingcoaches – kunnen jou de meest geweldige adviezen geven over wat je mag doen om nieuwe klanten te krijgen. En in de kern kloppen ze allemaal, maar tegelijk past niet elk advies goed bij iedereen. Jij ...
Waar social media vrij vluchtige kanalen zijn, kun je met door jou geschreven blogs langere tijd nieuwe mensen bekendmaken met jou en met jouw mooie aanbod. Eén van de fijne dingen van bloggen is dat je jezelf zo telkens bij nieuwe mensen ...
Een gratis e-book, een gratis training, een gratis checklist: gratis aanbod is momenteel niet bepaald schaars, waarschijnlijk ook niet in het vakgebied waar jij je in bevindt. Dat maakt dat je ook je gratis aanbod echt op een wervende mani ...
Wat als het al een tijdje geleden is dat je iets deed? Wat als je voelt dat je de draad daarvan weer wilt oppakken, maar tegelijk ook voelt dat daar een drempel op zit? Op dit onderwerp ga ik in deze podcastaflevering in, aan de hand van e ...
Voor je bedrijf kun je aan actieve marketing doen en aan reactieve marketing. Je website goed vindbaar maken in Google en van daaruit nieuwe klanten naar jou toe laten komen is een voorbeeld van een vorm van meer reactieve marketing. Maar ...
Vorige week deed ik een 50 uur durende lancering die erg succesvol uitpakte. In deze podcastaflevering neem ik je mee in wat zo’n zogenaamde flitslancering precies inhoudt, waarom het zo goed werkt, wat je ervoor nodig hebt en wat mijn fli ...
Zoals we als ondernemers regelmatig (of op zijn minst af en toe) iets nieuws uitproberen, zo stoppen we ook wel eens ergens mee. Al was het maar omdat je nu eenmaal ruimte moet maken voor het nieuwe dat je wilt gaan doen. Maar soms popt da ...
In deze tijd van posten op social media, bloggen, podcasten, video’s maken, enzovoort, zou je bijna de simpele maar doeltreffende kracht van netwerken over het hoofd zien. Verbinding maken met andere mensen, juist ook met mensen binnen je ...
Hoe verkoop je jouw aanbod? En specifieker: hoe verkoop je jouw aanbod goed in deze tijd waar we nu middenin zitten? Ik geloof erin dat het juist nu belangrijker dan ooit is om echt goed te communiceren over je aanbod, zodat mensen het nie ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.