Het is onze missie om zoveel mogelijk mensen te laten kennismaken met slimme processen en sterk leiderschap. In deze aflevering spreken Maarten en Caroline over het centraal zetten van de klant in jouw organisatie. Iedereen zegt het, maar weinig organisaties doen het écht: de klant centraal zetten. Het klinkt mooi in missieverklaringen en visienota’s, maar op de werkvloer wordt de klant vaak onzichtbaar – verdrongen door interne structuren, systemen, targets en vergaderingen. Terwijl net die klant dé reden is waarom je organisatie bestaat. Daarom is de Lean-filosofie vandaag relevanter dan ooit. Lean nodigt uit tot een radicale denkomslag: begin niet bij je eigen processen, afdelingen of systemen — begin bij de klant. Wat wil die klant écht bereiken? Wat ervaart hij als waarde? En wat doe jij vandaag dat daar wel – of juist níet – aan bijdraagt? Heb je een vraag, een idee of een opmerking? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via maarten@leanleadership.be of caroline@leanleadership.be Webpagina van deze aflevering: klik hier Meer leren over lean en leadership? Klik dan hier om je aan te melden voor onze nieuwsbrief.
Gemaakt door: Maarten Bossers en Caroline Massa Eerste aflevering: 24-07-2022
De podcast Lean & Leadership (in minder dan 22 minuten) heeft in totaal 109 afleveringen
Maker: Maarten Bossers en Caroline Massa Datum: 01-04-2025
Maker: Maarten Bossers en Caroline Massa Datum: 29-04-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.