Aflevering #3 Wat Betekent Video Voor Je Klantbeleving?

#3 Wat betekent video voor je klantbeleving?
· Aflevering van de podcast: Lekker SCHERP!

Als je mij op Instagram volgt heb je het al voorbij zien komen, naar dat je deze podcast kan luisteren kan je hem ook zien op Youtube! In deze podcastaflevering neem ik je mee in mijn afweging. Je leert precies waarom verschillende soorten content een bijdrage kan leveren aan je klantbeleving. Wil je de video bekijken? Ga dan naar mijn Youtubekanaal via heelscherp.nl/youtube Voeg je deze podcast toe aan je bibliotheek? Dan krijg je een melding als er een nieuwe aflevering voor je klaar staat. Nakletsen? Leuk, doe doe via Instagram, je vind mij daar via @heelscherp.nl

Lekker SCHERP!

Lekker SCHERP!

Gemaakt door: Lindsay Arts Eerste aflevering: 04/09/2022

De podcast Lekker SCHERP! heeft in totaal 22 afleveringen

Vorige aflevering

#2 Het verhaal van SCHERP!

#2 Het verhaal van SCHERP!

Maker: Lindsay Arts Datum: 04/07/2022

Volgende aflevering

#4 Geef je wel genoeg informatie aan je nieuwe klanten?

#4 Geef je wel genoeg informatie aan je nieuwe klanten?

Maker: Lindsay Arts Datum: 12-07-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

#3 Wat betekent video voor je klantbeleving?

Lekker SCHERP! · 11-07-2022

00:00 00:12:32