Aflevering #13 Klantbeleving Is On Top Of Mind Blijven

#13 Klantbeleving is on top of mind blijven
· Aflevering van de podcast: Lekker SCHERP!

On top of mind blijven. En misschien dat je bij het horen van deze zin denkt, Lindsay dat is marketing, dat is geen klantbeleving. Snap ik, klantbeleving heeft alleen heel veel met marketing te maken. Meer dan je wellicht zou denken. En on top of mind blijven is echt cruciaal als het gaat om klantbeleving. Kort door de bocht. Mensen moeten wel onthouden dat ze iets bij jou hebben gekocht, wat ze bij je hebben gekocht en wat ze van dat product of van die dienst vonden. Lijkt een mond vol, maar valt op zich wel weer mee. Napraten? Leuk, stuur een dm op Instagram via @heelscherp.nl! Wekelijks scherpe mail ontvangen? Schrijf je dan in via heelscherp.nl/scherpemail

Lekker SCHERP!

Lekker SCHERP!

Gemaakt door: Lindsay Arts Eerste aflevering: 04/09/2022

De podcast Lekker SCHERP! heeft in totaal 22 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

#14 Klantbeleving als het leven even stom is

#14 Klantbeleving als het leven even stom is

Maker: Lindsay Arts Datum: 28-07-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

#13 Klantbeleving is on top of mind blijven

Lekker SCHERP! · 25-07-2022

00:00 00:14:36