Aflevering #16 6 Tips Hoe Om Te Gaan Met Het De Klant Is Koning Principe

#16 6 tips hoe om te gaan met het de klant is koning principe
· Aflevering van de podcast: Lekker SCHERP!

De klant is koning, maar ik ben keizer! Oef, doet niet heel veel goed voor je klantbeleving deze uitspraak. Hoewel ik het totaal niet eens ben met het ‘de klant is koning’ principe. Goede klantbeleving, begint bij goed voor jezelf zorgen. Echt waar. In deze podcastaflevering vertel ik onder andere over waarom ik buiten de deur werk en waarom een zakelijk nummer juist een upgrade voor je klantbeleving is. Ook heb ik het over bereikbaarheid en het belang van slaap. Jup echt waar! Wil je meer lezen over het belang van slaap na het luisteren van deze podcastaflevering? Lees dan het boek Dear Good Morning! Nakletsen kan natuurlijk op Instagram! Je vind mij daar via https://instagram.com/heelscherp.nl

Lekker SCHERP!

Lekker SCHERP!

Gemaakt door: Lindsay Arts Eerste aflevering: 04/09/2022

De podcast Lekker SCHERP! heeft in totaal 22 afleveringen

Vorige aflevering

#15 Videopodcasten, is dat wat voor mij?

#15 Videopodcasten, is dat wat voor mij?

Maker: Lindsay Arts Datum: 29/07/2022

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

#16 6 tips hoe om te gaan met het de klant is koning principe

Lekker SCHERP! · 15-08-2022

00:00 00:19:45