Is wel echt het vertellen waard. Vind ik zelf dan. SCHERP! kwam niet zomaar uit de lucht vallen en tegelijkertijd ook weer wel. Sinds 2017 ben ik ondernemer en oktober 2021 vond ik het ondernemerschap echt niet meer leuk. Wat er voor gezor ...
Als ondernemer moet je SCHERP! zijn. Helemaal als het om klantbeleving gaat. De vraag is alleen: hoe doe je dat? Vaste host Lindsay vertelt je hierover en deelt haar ondernemerslessen met je. Je kunt immers niet altijd SCHERP! zijn.
Is wel echt het vertellen waard. Vind ik zelf dan. SCHERP! kwam niet zomaar uit de lucht vallen en tegelijkertijd ook weer wel. Sinds 2017 ben ik ondernemer en oktober 2021 vond ik het ondernemerschap echt niet meer leuk. Wat er voor gezor ...
Als je op het internet gaat kijken, zul je niet een eenduidige definitie vinden die het begrip klantbeleving uitlegt. Niet heel handig. In de eerste podcastaflevering van Lekker SCHERP! leg ik je het begrip klantbeleving uit en ik geef je ...
Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.