Een sterk merk hebben is van levensbelang. Maar hoe bouw je zo’n merk en hoe zorg je ervoor dat het ook sterk blijft? V&D of The Free Recordshop waren ooit grote merknamen, maar hebben intussen al hun glans verloren. En waar OMO ooit een A-merk was, staat het wasmiddel nu bijna anoniem in het schap te wachten op zijn nieuwe naam. Merkfluisteraar Hans de Koning weet alles van brand-building. Karel Zwaan praat met hem over brand-buzz en brand-bore. Hans vertelt over de kracht van challenger-merken. En legt uit waarom alle marktleiders eigenlijk lui zijn.
Gemaakt door: SRM Opleidingen en Trainingen Eerste aflevering: 12/06/2022
De podcast Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM heeft in totaal 28 afleveringen
Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 30/06/2022
Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 01-09-2022
Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.