Aflevering Marketing Break #16: De Kracht Van Storytelling

Marketing Break #16: De Kracht van Storytelling
· Aflevering van de podcast: Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Storytelling is een krachtige tool voor organisaties om op een innemende manier te communiceren met hun doelgroep. Maar hoe vertel je het verhaal van een organisatie? Hoe zorg je ervoor dat jouw visies en ideeën tot leven worden gewekt in een pakkend en inspirerend verhaal? Karel Zwaan spreekt erover met Theo Hendriks, een ervaren storyteller en auteur. Hij deelt zijn kennis over hoe storytelling bedrijfstrots kan vergroten, veranderingen kan versnellen en vernieuwing kan stimuleren.

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Gemaakt door: SRM Opleidingen en Trainingen Eerste aflevering: 12/06/2022

De podcast Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM heeft in totaal 28 afleveringen

Vorige aflevering

Marketing Break #15: Gedragsverandering bereiken in de praktijk

Marketing Break #15: Gedragsverandering bereiken in de praktijk

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 10/01/2023

Volgende aflevering

Marketing Break #17: Goed geïnformeerd kiezen met het Voedingscentrum

Marketing Break #17: Goed geïnformeerd kiezen met het Voedingscentrum

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 29-03-2023

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

Marketing Break #16: De Kracht van Storytelling

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM · 07-02-2023

00:00 00:37:14