Van Onderbuik naar Onderbouwd. Zo zouden de ontwikkelingen van de afgelopen jaren binnen beïnvloedingsstrategieën in marketing het best beschreven kunnen worden. Luister naar de nieuwste aflevering van Marketing Break. "In the old days" deden marketeers bijna alles op gevoel. Tegenwoordig meten we wat we doen met data, maar belangrijker nog: we snappen steeds meer van het brein van onze klant en kunnen daar op inspelen. Bedrijven leggen mensen zelfs in een MRI scanner om precies te zien welke hersengebieden geprikkeld worden door hun nieuwste commercial. Karel Zwaan spreekt in deze aflevering met Zeeshan Khan, beide docent bij SRM. Ze spreken over het beïnvloeden van consumenten en neuromarketing. Waar liggen kansen en wat is de grens van deze manier van klanten lokken?
Gemaakt door: SRM Opleidingen en Trainingen Eerste aflevering: 12/06/2022
De podcast Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM heeft in totaal 28 afleveringen
Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 30/01/2024
Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 22-04-2024
Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.