MI Inspiration: dé voor marketing intelligence professionals podcast

MI Inspiration: dé podcast voor marketing intelligence professionals

MI Inspiration: dé podcast voor marketing intelligence professionals

Dé podcast voor iedereen die geïnteresseerd is in Marketing Intelligence. Ewout Witte interviewt inspirerende specialisten op het gebied van Marketing Intelligence, om hun mening te horen over waar het vak anno nu staat en welke ontwikkelingen ze in de toekomst verwachten. Voor marktonderzoekers, marketeers, dataspecialisten en iedereen met een sterke binding met het vak die op zoek is naar een stukje extra kennis én inspiratie.

  • Podcast gepubliceerd op: 3/25/2022 10:21:41 AM
  • Maker: Ewout Witte
  • Taal: nl-nl
  • Laatste RSS update: 4/24/2024 9:10:00 AM
  • Datum eerste aflevering: 10/23/2020 11:50:00 AM
  • Datum laatste aflevering: 3/29/2024 2:50:40 PM

28 Afleveringen

  • 0:24:50

    Mark Schipper is futurist, trendwatcher en trend activator. Hij maakt maatschappelijke trends toepasbaar voor klanten met zijn eigen bedrijf Freshmark dat inmiddels bijna 10 jaar bestaat. Dat doet hij door deze maatschappelijke trends te c ...

  • 0:32:43

    Marco Wolters is oprichter en eigenaar van Abbi Inbsights. Een bureau dat het snijpunt opzoekt van onderzoek en klantbeleving. Via chatdialogen die proactief zijn, omdat Abbi ze met data koppelt. Het is Abbi’s missie om organisaties te hel ...

  • 0:28:57

    Marieke de Graaf is econometrist en data strateeg en heeft een passie voor alle inzichten die je kan halen uit data. Ze is eigenaar van Data Potentials en heeft eerder voor Holland Casino gewerkt als manager business analytics. Ze startte ...

  • 0:28:50

    Weetlust is het Vlaamse synoniem voor nieuwsgierigheid. En voor Dennis Hoogervorst - B2B research lead bij DPG media – is dat veruit de belangrijkste eigenschap die marktonderzoekers moeten hebben. In deze podcast een ode aan deze weetlust ...

  • 0:50:44

    Roelof Smallenburg is verantwoordelijk voor consumer insights binnen TUI voor België en Nederland. Dit jaar is hij uitgeroepen tot insights professional van het jaar voor bedrijven. Roelof heeft een heel brede rol waarin alle taken van he ...

  • 0:30:58

    Sparren met AI, maar menselijke kant blijft het belangrijkst Marit Klooster is ooit als stagiair begonnen bij Ruigrok en heeft zich daar gespecialiseerd in kwalitatief onderzoek. Marja Ruigrok, de oprichter en toenmalig directeur stelde i ...

  • 0:25:07

    Waarom de marktonderzoekssector weinig innovatief is Dynata heeft zich ontwikkeld van panelleverancier naar dataprovider, Stefan Boom is als managing director verantwoordelijk voor de Benelux en de Nordics. Respondenten zijn niet meer af ...

  • 0:32:33

    Een mooi gesprek met 3 vakidioten: Monica Post, Jorien van Blijswijk en Yvonne Dorkhom. Monica en Yvonne zijn beide freelance kwalitatief marktonderzoeker en Jorien is marktonderzoeker bij de Zonnebloem. Met hen bespreek ik alle trends en ...

  • 0:29:37

    Waarom het meten van klanttevredenheid veel simpeler én effectiever kan (en moet) One2Ten is een data en research platform. One2Ten verzamelt, analyseert en voorspelt data voor organisaties in binnen- en buitenland. Het bedrijf opgezet in ...

  • 0:32:51

    Tim Zuidgeest is mede-oprichter van Unravel Research. Bij Unravel staat neuromarketing centraal, ofwel hoe consumentenbrein reageert op marketingboodschappen. Unravel Research heeft als missie: goede marketing nog effectiever maken door mi ...

Volgende

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

00:00