Aflevering #92 Hoe Shoppers Werkelijk Kiezen Voor Het Schap

#92 Hoe Shoppers Werkelijk Kiezen voor het Schap
· Aflevering van de podcast: Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel

Shoppers komen niet rationeel tot hun beslissingen. In plaats daarvan belanden veel van onze aankopen volstrekt op de automatische piloot in ons winkelmandje. Uit gewoonte, intuïtie – of omdat ons oog simpelweg als eerst op dat product viel. Wat zijn de psychologische wetten die schuilgaan achter onze keuzes voor het schap? Hoe kun je die voor een categorie onderzoeken? En hoe kun je het schapontwerp hierop afstemmen? In dit onderzoek leer je hoe klanten echt kiezen; de culminatie van vele eye tracking onderzoeken van de afgelopen 15 jaar. De key insights, sheets downloaden en deze aflevering als video bekijken? Ga naar https://go.brainsights.it/podcast-92 en blijf direct op de hoogte van nieuwe afleveringen!

Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel

Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel

Gemaakt door: Unravel Research & Behavior Eerste aflevering: 14/09/2022

De podcast Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel heeft in totaal 68 afleveringen

Vorige aflevering

#91 De Psychologie van Productafbeeldingen

#91 De Psychologie van Productafbeeldingen

Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 12/02/2024

Volgende aflevering

#93 Zo grijp je aandacht met reclame op TV, Radio en Online

#93 Zo grijp je aandacht met reclame op TV, Radio en Online

Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 22-02-2024

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

#92 Hoe Shoppers Werkelijk Kiezen voor het Schap

Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel · 16-02-2024

00:00 01:01:47