Shoppers komen niet rationeel tot hun beslissingen. In plaats daarvan belanden veel van onze aankopen volstrekt op de automatische piloot in ons winkelmandje. Uit gewoonte, intuïtie – of omdat ons oog simpelweg als eerst op dat product viel. Wat zijn de psychologische wetten die schuilgaan achter onze keuzes voor het schap? Hoe kun je die voor een categorie onderzoeken? En hoe kun je het schapontwerp hierop afstemmen? In dit onderzoek leer je hoe klanten echt kiezen; de culminatie van vele eye tracking onderzoeken van de afgelopen 15 jaar. De key insights, sheets downloaden en deze aflevering als video bekijken? Ga naar https://go.brainsights.it/podcast-92 en blijf direct op de hoogte van nieuwe afleveringen!
Gemaakt door: Unravel Research & Behavior Eerste aflevering: 14/09/2022
De podcast Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel heeft in totaal 68 afleveringen
Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 12/02/2024
Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 22-02-2024
Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.