Het doel van elke L&D-er is een positieve gedragsverandering. Voor een L&D-er voelt dat als fijn en waardevol, maar bij deelnemers of klanten creëert dat bijna altijd cognitieve dissonantie. Jeanne en Jan-Peter bespreken dit fenomeen, beschreven in 1957 door Leon Festinger, en welke strategieën mensen hebben om hieraan te ontsnappen. Slechts één strategie helpt bij het L&D doel; luister om te horen welk fenomeen dit is en hoe dit in te zetten. Wil je meepraten, laat een voice berichtje achter: https://www.speakpipe.com/brainbakery
Gemaakt door: Brain Bakery Eerste aflevering: 04-04-2022
De podcast No More Boring Learning heeft in totaal 196 afleveringen
Maker: Brain Bakery Datum: 02-04-2022
Maker: Brain Bakery Datum: 16-04-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.