De meeste organisaties hebben last van Campbells Law. In pogingen perfcormance te duiden maken ze gebruik van cijfermatige indicatoren. Alleen dan wordt de indicator het doel! Wat te doen als het middel (bijvoorbeeld het meten van de klanttevredenheid) belangrijker wordt dan het doel (tevreden klanten)? Wat is slim als leidinggevenden niet meer gaan voor blije medewerkers, maar voor een hoge tevredenheidsscore? In deze aflevering ontrafelen Jeanne en Jan-Peter Campbells Law en bespreken wat handig is om te doen. Wil je meepraten, laat een voice berichtje achter: https://www.speakpipe.com/brainbakery Support the show
Gemaakt door: Brain Bakery Eerste aflevering: 04-04-2022
De podcast No More Boring Learning heeft in totaal 193 afleveringen
Maker: Brain Bakery Datum: 19-11-2022
Maker: Brain Bakery Datum: 03-12-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.