Dure advertenties op Facebook, kattenfoto’s op Instagram en dansende politici op TikTok: bij gebrek aan fysiek contact zijn sociale media het belangrijkste strijdtoneel geworden voor de Tweede Kamerverkiezingen. En partijen doen daarbij steeds meer moeite om specifieke doelgroepen te bereiken, ziet datajournalist Wouter van Loon. Maar waar ligt de grens?Presentatie: Geertje TuenterProductie: Felicia Alberding & Alegria IoannidisMontage: Jennifer PetterssonGast: Wouter van LoonZie het privacybeleid op https://art19.com/privacy en de privacyverklaring van Californië op https://art19.com/privacy#do-not-sell-my-info.
Gemaakt door: NRC Eerste aflevering: 16-10-2019
De podcast NRC Vandaag heeft in totaal 880 afleveringen
Maker: NRC Datum: 04-03-2021
Maker: NRC Datum: 08-03-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.