In onze serie 'meet the brand' gaan we in gesprek met merken. Welke passie drijft de creators achter de onderneming? En hoe behouden ze balans tussen commercie en betekenisvol ondernemen? Bij het merk Soul Water staat eerlijkheid voorop. De dingen niet mooier maken dan dat ze zijn, maar ze wel zo goed mogelijk doen. Zoals ze zelf zeggen; truth-telling, no story-telling. Ze verpakken water en beloven dit op de meest duurzame manier te doen. De missie van het merk is duidelijk; de plastic waterverpakkingen vervangen voor de volledig recyclbare aluminium verpakkingen van Soul Water. We gingen in gesprek met Menno Koopmans, de founder van het merk Soul Water. Een jaar geleden spraken we ook met hem, over zijn persoonlijke verhaal en ondernemersreis. Deze keer blikken we terug op de ontwikkelingen in het afgelopen jaar, de uitdagingen in de huidige fase van zijn onderneming, en de plannen voor de toekomst. Luister nu naar deze inspirerende aflevering met de creator en founder achter het merk Soul Water. Welkom bij The Creators Club, een plek – een online platform – waar [creators] kennis en expertise delen, elkaar inspireren, helpen én motiveren die ene droom na te jagen en je passie uit te bouwen tot een succesvolle carrière of onderneming Alles om jou te inspireren en verder te helpen. Jouw reis begint hier! Website: thecreatorsclub.nl Instagram: @thecreatorsclub_official Linkedin: @thecreatorsclub
Gemaakt door: The Creators Club Eerste aflevering: 08-01-2025
De podcast Passie als kompas heeft in totaal 53 afleveringen
Maker: The Creators Club Datum: 22-04-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.