Terug van weggeweest; ReGroup, de podcast van GroupM. Met dit keer Rik toe Water (Executive Creative Director StudioM), Maiko Valentijn (CEO GroupM) en Sanne Kupers (Executive Director Client Leadership & Transformation EssenceMediacom). Vanaf nu doen we het net even anders; elke tafelgast brengt een aantal onderwerpen mee die hen zijn opgevallen in het altijd boeiende, soms grillige medialandschap. Wat inspireert, intrigeert of verbaast hen – en wat kunnen we ervan leren? De deal is wel dat ze deze onderwerpen niet op voorhand met elkaar delen. De onderwerpen die het dit keer hebben gehaald zijn; (01:50) Binge-watchen vs. Lineair kijken: Sanne dook in de kijkvoorkeuren. Wie is team Binchen en wie zweert bij lineair? Wat blijft er beter hangen en waarom? (06:20) WK voetbal-pauzes: Entertainment of rust? Hebben we behoefte aan afleiding tijdens de komende WK-onderbrekingen? (10:23) Black Mirror S7: Reality Check voor Marketeers! Rik en Maiko zijn lyrisch over het nieuwe seizoen. Welke oude afleveringen zijn al realiteit geworden? En het ethische dilemma uit S7E1 wordt uitgebreid aan tafel bediscussieerd. Wat is ieders grens van reclame in de prive-sfeer? (24:09) World Building: Niche-marketing 2.0? Hoe blaast de Minecraft film niche-marketing nieuw leven in? (26:05) SLEMA: HEMA op TikTok? Rik overtuigt Maiko waarom HEMA's TikTok-strategie de moeite waard is om te volgen.
Gemaakt door: GroupM | As We Speak Podcasts Eerste aflevering: 02-10-2022
De podcast ReGroup; dé podcast van GroupM heeft in totaal 33 afleveringen
Maker: GroupM | As We Speak Podcasts Datum: 07-11-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.