Bart Steukers gaat in gesprek met Kristel Vanderlinden, oprichter van Futurekind, merkenstrateeg en toekomstdenker. Auteur van o.a. Evalutie. Haar boodschap is glashelder: "Vrouwen zijn geen minderheid." Toch worden producten, medicijnen en technologie nog te vaak ontwikkeld op basis van uitsluitend mannelijke of 'genderneutrale' data, standaarden en profielen. Het resultaat? Een wereld die de helft van alle mensen onvoldoende bedient én enorme economische kansen laat liggen. Zo blijken vrouwen 85% van de aankoopbeslissingen te nemen. Bedrijven die specifiek op vrouwen gerichte innovatie centraal zetten, kunnen zo 40 tot 70% meer rendement halen. Hoe maken bedrijven van inclusie een businessmodel dat duurzame impact en winst combineert? Je ontdekt het in deze aflevering van Return on Responsibility.

Gemaakt door: Agoria Eerste aflevering: 18-11-2025
De podcast Return on Responsibility heeft in totaal 11 afleveringen

Maker: Agoria Datum: 05-11-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.