Aflevering Hoe Sponsoring Helpt Om De Torenhoge Ambities Van De Knsb Voor Het Shortrack Te Gaan Realiseren

· Aflevering van de podcast: Sponsorcast

In deze aflevering van De Sponsorcast staan de ambitieuze toekomstplannen van de KNSB centraal. Onder de naam Quantum Leap wil de bond de komende jaren een structurele voorsprong nemen in het internationale shorttrack. Niet alleen op het ijs, maar ook in fan engagement, partnerstrategie en sportorganisatie. Op Fort IJmuiden ontvangt Ad Maatjens Jeroen Kraaij, commercieel directeur van de KNSB, die uitlegt waarom deze plannen nu nodig zijn, en wat ze betekenen voor sport, sponsors en publiek. Ook schuiven aan hoofdsponsors van het Shortrack Chris Kersbergen (Rabobank) en Leo Hensen (Odido). Zij vertellen waarom hun merken zich verbinden aan dit project, en wat zij hopen terug te zien van hun investering. Tot slot vertelt Remy de Wit, technisch directeur bij de KNSB, hoe deze visie vertaald wordt naar concrete sportieve resultaten. De Sponsorcast is een initiatief van podcastbureau As We Speak in samenwerking met de Stichting SponsorRingen en wordt mede mogelijk gemaakt door Nederlandse Loterij, KPN en ING.

Stem website va het jaar
Sponsorcast

Sponsorcast

Gemaakt door: AS WE SPEAK / MOJO Eerste aflevering: 07-05-2023

De podcast Sponsorcast heeft in totaal 26 afleveringen

Vorige aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Hoe sponsoring helpt om de torenhoge ambities van de KNSB voor het Shortrack te gaan realiseren

Sponsorcast · 04-09-2025

00:00 00:35:44