In deze aflevering van Stand van Nederland: Generatie Next onderzoeken journalisten Tanja Kok en Ruben Troostheide waarom mensen dure sieraden dragen en waarom je deze zou moeten verzekeren. Redacteur Amy Peeters peilt bij het winkelpubliek in de Amsterdamse P.C. Hooftstraat wat zij gemiddeld uitgeven aan sieraden, of zij nog met hun kostbare bezit de straat op durven en of het verzekeren van sieraden voor hen een optie is. Ook hoort u in deze aflevering Tim Zuidgeest, hij is mede-oprichter van Unravel, een organisatie waar ze door middel van breinonderzoek weten hoe marketing bij mensen aanslaat. Hij vertelt meer over wat neuromarketing is en hoe dit werkt in de sieradenbranche. Daarnaast is Erik Hoekerd te gast in de studio, hij is adviseur bij Quintes Exclusive, en vertelt meer over het verzekeren van alles wat duur is en veel waarde heeft, waaronder dure sieraden. Heb jij ook een vraag of opmerking voor Stand van Nederland Generatie Next? Stuur een appje of audiobericht naar +31657832894 en wie weet behandelen we binnenkort jouw vraag in een van onze podcast afleveringen. Credits Presentatie: Tanja Kok en Ruben Troostheide Redactie: Tanja Kok en Ruben Troostheide Eindredactie: Fabiënne Robben Productie: Matthijs Meulblok en Puck Groen Montage en regie: Puck Groen
Gemaakt door: NPO Radio 1 / WNL Eerste aflevering: 29-11-2019
De podcast Stand van Nederland heeft in totaal 32 afleveringen
Maker: NPO Radio 1 / WNL Datum: 13-06-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.