Aflevering Beleving In Marketing - Bert Kranendonk (Aflevering 129)

Beleving in marketing - Bert Kranendonk (aflevering 129)
· Aflevering van de podcast: StoryBrand

De kracht van beleving. Een beeld zegt meer dan 1000 worden, een beleving doet meer dan 1000 beelden. In deze aflevering zijn we in gesprek met Bert Kranendonk over zijn beleefprojecten, van Heineken Experience, Schipholscoop en FutureLand tot zijn meest geliefde Wonders of Water. Bert Kranendonk is een didactisch geschoold experience director en past de didactiek van het zelfontdekkend beleven toe als marketinginstrument om uiteenlopende boodschappen over te brengen. Zijn interactieve inspiratiecentra en publieksattracties richten zich op bezoekers van alle leeftijden, van bewoners tot toeristen uit binnen- en buitenland. In deze aflevering zijn we in gesprek over: - Waarom is beleving zo belangrijk - De Heineken Experience - Belevenis en verhalen - Het project Schiphol - Het project Wonders of Water - De 7 stappen van een belevenis - Hoe kun je beleving toepassen in je MKB bedrijf - Hoe je met Bert kunt werken Inspiratie Boek Alkibiades van Leonard Pfeijffer Contactgegevens Bert Kranendonk bert@kexcom.nl https://kexcom.nl/ Meer informatie over StoryBrand Ga naar Storybrand.nl voor onze gratis resources die je aan kunt vragen

StoryBrand

StoryBrand

Gemaakt door: Daan Schmidt Eerste aflevering: 10/04/2022

De podcast StoryBrand heeft in totaal 147 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

Beleving in marketing - Bert Kranendonk (aflevering 129)

StoryBrand · 23-01-2024

00:00 00:58:37