Aflevering De Emotionele Kant Van Customer Experience

De emotionele kant van customer experience
· Aflevering van de podcast: Studio Beeckestijn

Binnen customer experience is het heel belangrijk om ook naar de emotionele context te kijken. Hoe doe je dat? Dit en nog veel meer hoor je in de nieuwste podcast van Studio Beeckestijn over customer experience!

Studio Beeckestijn

Studio Beeckestijn

Gemaakt door: Beeckestijn Business School Eerste aflevering: 24/04/2022

De podcast Studio Beeckestijn heeft in totaal 38 afleveringen

Vorige aflevering

Raak je doelgroep met storytelling

Raak je doelgroep met storytelling

Maker: Beeckestijn Business School Datum: 07/06/2021

Volgende aflevering

Hoe kies je een goede MarTech stack?

Hoe kies je een goede MarTech stack?

Maker: Beeckestijn Business School Datum: 23-06-2021

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

De emotionele kant van customer experience

Studio Beeckestijn · 16-06-2021

00:00 34:48