Aflevering Leiderschap Nemen Versus Je Klant Willen Controleren - 82

· Aflevering van de podcast: Suzanne van Schaik

Wanneer neem je leiderschap in je samenwerking met je klant en wanneer sla je door? Wil je het gedrag van je klant controleren? En hoe voorkom je dat je in één van deze twee valkuilen trapt? Daarover gaat deze aflevering. Kom naar mijn event op 14 oktober: https://bit.ly/3gNbWEd Volg me hier op Instagram: https://www.instagram.com/suzvanschaik/ Download mijn gratis guide: '35 how to's om via Instagram de juiste klanten te krijgen voor je €10.000,-+ aanbod' Plan direct jouw call voor The Real Deal: https://bit.ly/3ogif4M

Stem website va het jaar
Suzanne van Schaik

Suzanne van Schaik

Gemaakt door: Suzanne van Schaik Eerste aflevering: 07-02-2021

De podcast Suzanne van Schaik heeft in totaal 387 afleveringen

Vorige aflevering

Hoe blijf je staan in je bedrijf als het om je heen wankelt? - 81

Hoe blijf je staan in je bedrijf als het om je heen wankelt? - 81

Maker: Suzanne van Schaik Datum: 02-08-2021

Volgende aflevering

Dit is wat emotionele intelligentie betekent (voor je bedrijf) - 83

Dit is wat emotionele intelligentie betekent (voor je bedrijf) - 83

Maker: Suzanne van Schaik Datum: 09-08-2021

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Leiderschap nemen versus je klant willen controleren - 82

Suzanne van Schaik · 05-08-2021

00:00 0:08:39