High-end klantrelaties zijn intieme relaties, waarbij er iets op het spel staat (resultaten!) en die daarom impact hebben. Daardoor zijn er in deze klantrelaties snel triggers. Ik noem dat ook wel “ruis”: kleine irritaties, teleurstellingen, vaagheden, meningsverschillen. In deze podcast deel ik een persoonlijk voorbeeld uit mijn eigen praktijk, waarbij er wat ruis ontstond met een klant. Ik deel ook met je hoe ik hiermee ben omgegaan en waarom. Volg me hier op Instagram: https://www.instagram.com/suzvanschaik/ Download mijn gratis guide: '35 how to's om via Instagram de juiste klanten te krijgen voor je €10.000,-+ aanbod' https://bit.ly/3krshxq Lees hier meer over werken met mij: https://bit.ly/3ogif4M
Gemaakt door: Suzanne van Schaik Eerste aflevering: 07-02-2021
De podcast Suzanne van Schaik heeft in totaal 387 afleveringen
Maker: Suzanne van Schaik Datum: 15-03-2021
Maker: Suzanne van Schaik Datum: 19-03-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.