Aflevering 109 Bibianne Roetert (Tony’S Chocolonely) Van Een Ijzersterke Missie En Laag Marketingbudget Een Feestje Maken

109 Bibianne Roetert (Tony’s Chocolonely) van een ijzersterke missie en laag marketingbudget een feestje maken
· Aflevering van de podcast: The Brief - Een podcast over content, marketing en creatie

Deze week hebben we Bibianne Roetert (Tony’s Chocolonely) te gast. Bibianne maakt graag merken duurzamer met waardevolle marketing. En waar kan dat beter dan bij Tony’s Chocolonely. Het met maar één doel: de strijd om kinderarbeid te stoppen en de cacao-industrie 100% slaafvrij te maken. Maar hoe breng je zo’n ingrijpende missie tot leven? Hoe maak je het leuk? En hoe voorkom je greenwashing in deze soms gespannen tijden? Bibianne vertelt erover in deze aflevering. Alle shownotes vind je op:

The Brief - Een podcast over content, marketing en creatie

The Brief - Een podcast over content, marketing en creatie

Gemaakt door: Wayne Parker Kent Eerste aflevering: 04/04/2022

De podcast The Brief - Een podcast over content, marketing en creatie heeft in totaal 27 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

109 Bibianne Roetert (Tony’s Chocolonely) van een ijzersterke missie en laag marketingbudget een feestje maken

The Brief - Een podcast over content, marketing en creatie · 23-03-2023

00:00 00:56:17