Aflevering #35 - Wanneer Kan Je Marketing Beslissingen Baseren Op Data?

#35 - Wanneer kan je marketing beslissingen baseren op data?
· Aflevering van de podcast: The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing

Data is een beperkte weergave van de werkelijkheid. Daardoor kun je beter niet lukraak al je marketing beslissingen hierop te baseren. Of is juist het tegenovergestelde waar? Moet je als je beslissingen op basis van data nemen? En kan je onderbuikgevoel laten varen? In deze aflevering bespreken we waarom data underrated of juist overrated is. Deze aflevering zitten data science lead Cornelis Vletter & content maker Jelmer de Boer bij Jurjen in de studio. Ze discussiëren over het belang van data binnen marketing. Want wat zegt al die data nu precies over de emoties van lezers of gebruikers? En wat is betrouwbaarder; keuzes maken op basis van ervaring of van data? Je hoort het in aflevering 35 van The Growth Room

The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing

The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing

Gemaakt door: OAK - We drive organic growth Eerste aflevering: 25/03/2022

De podcast The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing heeft in totaal 54 afleveringen

Vorige aflevering

Zomeredite: Vakantie | Workation is geen vakantie - met Iris

Zomeredite: Vakantie | Workation is geen vakantie - met Iris

Maker: OAK - We drive organic growth Datum: 19/08/2022

Volgende aflevering

#36 - Snel kwalitatieve backlinks door digital PR - met Fery Kaszoni

#36 - Snel kwalitatieve backlinks door digital PR - met Fery Kaszoni

Maker: OAK - We drive organic growth Datum: 27-10-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

#35 - Wanneer kan je marketing beslissingen baseren op data?

The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing · 29-09-2022

00:00 00:44:01