Eindelijk is het weer tijd voor glühwein, oliebollen en warme chocolademelk. Na de corona pandemie zijn de nostalgische kerstmarkten weer terug van weggeweest wat ook terug te zien is in het zoekgedrag. Mensen zoeken massaal naar Duitse kerstmarkten zoals Düsseldorf en Keulen en plannen tripjes met de NS. Opvallend is dat Nederlanders verreweg het meest zoeken naar Duitse kerstmarkten. Waarom zijn we niet geïnteresseerd in onze eigen grote kerstmarkten? En wat is er gebeurd met de spontane coronahobby’s? Gwen vertelt Maaike er alles over tijdens de wintereditie van The Growth Room.
Gemaakt door: OAK - We drive organic growth Eerste aflevering: 25/03/2022
De podcast The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing heeft in totaal 54 afleveringen
Maker: OAK - We drive organic growth Datum: 23/12/2022
Maker: OAK - We drive organic growth Datum: 23-12-2022
Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.