Aflevering Joy 6: Ont-Organiseren Voor Blijere Klanten En Medewerkers

JOY 6: Ont-organiseren voor blijere klanten en medewerkers
· Aflevering van de podcast: The JOY Effect

Hoe krijg je blije, of te wel JOYvolle, klanten en welke rol spelen blije medewerkers daarbij? Over die vraag buigt Rob Beltman marketing expert, zich al bijna 20 jaar. Rob is auteur, oprichter van adviesbureau H3ROES, veelgevraagd spreker, maar vooral een fantastische man vol met inspirerende verhalen. Die mooie verhalen vertelt hij het komende half uur, bv over de grasmat van Feijenoord en een directeur die klanten lastig vond. Hij deelt een verrassende ontwikkeling rondom het krijgen van meer blije klanten en medewerkers. Luister zelf. Wil je in contact komen met Rob, dit is de website van H3ROES Wil je meer JOY in je leven, download de gratis 10 stappen naar meer JOY hier. 

The JOY Effect

The JOY Effect

Gemaakt door: Rianne Klein Geltink Eerste aflevering: 17/07/2022

De podcast The JOY Effect heeft in totaal 10 afleveringen

Vorige aflevering

JOY 5: wat je doet is wie je bent, of andersom?

JOY 5: wat je doet is wie je bent, of andersom?

Maker: Rianne Klein Geltink Datum: 29/09/2020

Volgende aflevering

JOY 7: Toxic Positivity: waarom positief zijn soms schadelijk is

JOY 7: Toxic Positivity: waarom positief zijn soms schadelijk is

Maker: Rianne Klein Geltink Datum: 20-10-2020

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

JOY 6: Ont-organiseren voor blijere klanten en medewerkers

The JOY Effect · 06-10-2020

00:00 00:33:50