Ik bespreek waarom het belangrijk is om je niet te laten meeslepen door de massa en waarom het vergelijken met de zogenaamde grote namen meestal niet terecht is – hun succes is vaak een kwestie van jarenlange, consistente aanwezigheid. Daarnaast geef ik je praktische tips om te ontdekken welke strategie écht bij jou en je ideale klant past, zodat je niet hoeft te schreeuwen, maar juist opvalt door authentieke content. We hebben het over de valkuilen van trends volgen, waarom je niet per se veel likes nodig hebt om klanten aan te trekken, en hoe je met storytelling en “Show, Don’t Tell” je posts onweerstaanbaar maakt. Kortom: deze aflevering is jouw reality check én motivatie-boost om social media weer leuk én effectief te maken. Ga je mee terug naar de basis van waardevolle contentcreatie? Blijf luisteren! Dit deel ik tijdens deze aflevering met je: - 00:00 "Online Marketing Sleutelproblemen" - 06:30 Prive Reacties op LinkedIn Posts - 08:38 Herzie Je Doelgroepstrategie - 10:37 Volgende week hoor je mij. _________________________________________________________ Wil jij aan de slag met jouw eigen Storytelling Detective-methode ga dan snel naar de pagina om ermee aan de slag te gaan. _________________________________________________________ Zou je mee willen doen met mijn pilot, stuur me dan een DM op mijn Instagram @manoukvoermans of op LinkedIn. En in mijn 'mijn kluis' kan je nog meer leuke cadeautjes claimen, dus neem daar ook echt een kijkje. Abonneer je op 'The Key of Content', laat een review achter en deel jouw gedachten met #TheKeyOfContent. Zie je volgende donderdag!

Gemaakt door: Manouk Voermans Eerste aflevering: 18-05-2024
De podcast The Key of Content heeft in totaal 50 afleveringen

Maker: Manouk Voermans Datum: 18-09-2025

Maker: Manouk Voermans Datum: 02-10-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.