The Next Tony podcast

The Next Tony

Hoe word je net zo geliefd en succesvol als het impactmerk Tony's Chocolonely? Met die vraag zijn Ester van Dusseldorp (Bright Search) en Rupert Parker Brady (Retaildenkers) gaan schatgraven naar verhalen van ondernemers achter succesvolle duurzame consumentenmerken. Ester was drie jaar countrymanager Benelux en Beyond bij Tony's. Rupert heeft als merkstrateeg een grote fascinatie voor duurzame startups en scale-ups. Zij zijn benieuwd hoe founders naast het commerciële succes ook bouwen aan maatschappelijke impact? Luister je mee? Dank aan onze mediapartners MarketingTribune en MarketingFacts

  • Podcast gepubliceerd op: 10-9-2025 22:55:02
  • Maker: Ester van Dusseldorp en Rupert Parker Brady
  • Taal: nl
  • Laatste RSS update: 10-9-2025 23:00:00
  • Datum eerste aflevering: 3-9-2025 16:28:15
  • Datum laatste aflevering: 3-9-2025 16:28:15

Stem website va het jaar

1 Afleveringen

  • 00:42:46

    Ester van Dusseldorp en Rupert Parker Brady gaan om tafel met topondernemer Marcel Belt. Hij is de founder van Marcels' Green Soap en was tien jaar lang Chief Soap Officer van de Green Soap Company. De nieuwe eigenaar is Altair Group d ...

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

00:00