Ester van Dusseldorp en Rupert Parker Brady gaan om tafel met topondernemer Marcel Belt. Hij is de founder van Marcels' Green Soap en was tien jaar lang Chief Soap Officer van de Green Soap Company. De nieuwe eigenaar is Altair Group d ...
Hoe word je net zo geliefd en succesvol als het impactmerk Tony's Chocolonely? Met die vraag zijn Ester van Dusseldorp (Bright Search) en Rupert Parker Brady (Retaildenkers) gaan schatgraven naar verhalen van ondernemers achter succesvolle duurzame consumentenmerken. Ester was drie jaar countrymanager Benelux en Beyond bij Tony's. Rupert heeft als merkstrateeg een grote fascinatie voor duurzame startups en scale-ups. Zij zijn benieuwd hoe founders naast het commerciële succes ook bouwen aan maatschappelijke impact? Luister je mee? Dank aan onze mediapartners MarketingTribune en MarketingFacts
Ester van Dusseldorp en Rupert Parker Brady gaan om tafel met topondernemer Marcel Belt. Hij is de founder van Marcels' Green Soap en was tien jaar lang Chief Soap Officer van de Green Soap Company. De nieuwe eigenaar is Altair Group d ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.