In een wereld waarin marketeers vechten om de aandacht van de consument, neemt de urgentie voor inzicht in de ROI van marketing investeringen alsmaar toe. Een nieuwe generatie research oplossingen biedt marketeers nieuwe mogelijkheden om d ...
Tweewekelijkse digital marketing podcast. Luister naar interviews met experts, hoor hier de laatste nieuwtjes, ontdek nieuwe tools en mogelijkheden. Alles om jouw merk- content-, media- of carrièrestrategie weer van vandaag te maken.
In een wereld waarin marketeers vechten om de aandacht van de consument, neemt de urgentie voor inzicht in de ROI van marketing investeringen alsmaar toe. Een nieuwe generatie research oplossingen biedt marketeers nieuwe mogelijkheden om d ...
Generative AI leek er plotseling te zijn en belooft een revolutie op vele vlakken. Tijdes Beyond Creativity neemt Jaimee je mee in ideeën rond de toekomst van digital advertising met Generative AI. Dit doet hij vanuit praktijkvoorbeelden ...
Naarmate de samenleving steeds diverser wordt, op vlak van etniciteit, actieve leeftijd, gender rollen, gezinssamenstelling, etc., ontstaat er een kloof tussen de realiteit en de typische representatie in marketing. Hierdoor worden merken ...
De continue innovatie van onze digitale wereld, zoals de opkomst van web 3.0, daagt organisaties uit om hun data en touchpoints nóg beter te organiseren. Het in beeld hebben hiervan, en de customer experience daarop aanpassen, is essentiee ...
De krapte op de arbeidsmarkt en de veranderende verwachtingen van de nieuwe generatie werknemers brengen uitdagingen met zich mee. In een competitieve arbeidsmarkt is het voor organisaties essentieel om zich te onderscheiden van de concurr ...
Er is een hoop veranderd in onze relatie met merken. Want, waar we vroeger als snel een merk adoreerden als verheven iconen. Verwachten we vandaag de dag veel meer interactie en betrokkenheid van een merk. In deze podcast bespreekt onze St ...
Ons online zoekgedrag verandert continue als gevolg van technologische ontwikkelingen. De consument is inmiddels een zoekprofessional geworden. In deze podcast praat John Lommers met online marketeers Malou Roesink en Erwin Bosman, over we ...
In ons vakgebied verschuift (traditioneel) intuïtief ontwerp steeds meer naar data gedreven ontwerp. Daar waar we vroeger zochten naar iemand met een feilloos gevoel voor design, zijn we vandaag de dag vooral ook geïnteresseerd in mensen di ...
In deze aflevering praat John Lommers met Malou Roesink en Erwin Bosman, beide online marketeers bij Today’s Milk. Samen gaan we in op de gevolgen van steeds strengere privacywetgeving en hoe dit van invloed kan zijn op je mediaplan en je ...
Vanaf 1 januari 2023 worden Today is Canday en WelikeMilk één bureau onder de naam Today’s Milk. Deze integratie is de laatste stap van de reeds in 2018 ingezette koers, welke is gebaseerd op het geloof in data- en technologie gedreven cre ...
Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.