Aflevering Te006: Siam Als Sleutel Tot Klantgerichte Samenwerking Met Leveranciers

TE006: SIAM als sleutel tot klantgerichte samenwerking met leveranciers
· Aflevering van de podcast: Transformation Essentials

De klant centraal. Klinkt logisch, toch? Maar in het samenwerkingsspel met meerdere leveranciers is het vaak toch lastig om dit vast te houden. Niet verwonderlijk dan ook dat organisatie vaak hulp inschakelen voor het aansturen van de leveranciers.  In deze aflevering gaan SIAM-experts Marten Vogelaar en Pascale van Goethem in gesprek over het belangrijk van het aanwijzen van verschillende niveaus, rollen en verantwoordelijkheden. Want om de klant centraal te houden is het belangrijk dat leveranciers zich bewust zijn van hun rol daarin. Een sterke governance structuur is hierbij een essentiële eerste stap.   Host: Marten Vogelaar  Gast: Pascale van Goethem 

Transformation Essentials

Transformation Essentials

Gemaakt door: Capgemini Eerste aflevering: 22/01/2023

De podcast Transformation Essentials heeft in totaal 8 afleveringen

Vorige aflevering

TE005: Een ketting is zo sterk als de zwakste schakel

TE005: Een ketting is zo sterk als de zwakste schakel

Maker: Capgemini Datum: 06/01/2023

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

TE006: SIAM als sleutel tot klantgerichte samenwerking met leveranciers

Transformation Essentials · 15-02-2023

00:00 00:34:25