Je krijgt klanten. Dat is het punt niet. Alleen… ze komen bijna allemaal via dezelfde weg. Via-via. Warme lijntjes. Mensen die jou al kennen. En zolang dat werkt, voelt er niets mis. Maar ondertussen blijft je groei hangen. Niet door slech ...
Regelmatig klanten krijgen is voor veel ondernemers een nachtmerrie, veel gedoe en vaak met weinig resultaat. Anneloes Zuiderveen ontkracht veelgehoorde marketingmythes met feiten en geeft antwoord op de meest brandende marketing- en verkoopvragen van ondernemers. Ze helpt ondernemers aan meer klanten en bijbehorende groei door marketinginspanningen te vereenvoudigen. Klanten krijgen hoeft niet moeilijk te zijn. Denk jij nu "Ja maar....." tijdens het luisteren, laat het mij vooral weten. Ga naar vraaganneloes.nl en wie weet beantwoord ik 'm in een van volgende afleveringen.
Je krijgt klanten. Dat is het punt niet. Alleen… ze komen bijna allemaal via dezelfde weg. Via-via. Warme lijntjes. Mensen die jou al kennen. En zolang dat werkt, voelt er niets mis. Maar ondertussen blijft je groei hangen. Niet door slech ...
Je bedrijf draait. Je klanten zijn blij. Maar zodra je even weg bent, zakt alles in. Je marketing werkt, maar alleen zolang jij aanstaat. En zodra jij uitlogt, stopt het hele systeem met ademen. In deze aflevering laat ik zien waarom sli ...
Slim adverteren is niet hetzelfde als goed adverteren. In 2025 zie ik nog steeds ondernemers die proberen het algoritme te slim af te zijn. Meer knoppen, meer segmenten, meer “trucjes”. Maar hoe slimmer ze doen, hoe slechter hun resultaten ...
“Ik verkoop prima als ik eenmaal in gesprek ben” Dat hoor ik vaak. En eerlijk? Dat is goed nieuws. Maar het zegt niets over hoe goed je kunt verkopen. Want de meeste van die gesprekken zijn geen salesmomenten, maar bevestigingen van vertro ...
“Mag ik dit sturen?” Een simpele vraag, maar één die precies raakt aan wat marketing volwassen maakt. In deze aflevering vertel ik waarom permissiemarketing niet over toestemming gaat, maar over veiligheid. Wanneer je iets deelt in de verk ...
Er is een moment waarop discipline geen kracht meer is, maar ballast. Je redt het nog steeds, maar het kost steeds meer energie. In deze aflevering vertel ik wat er gebeurt als jouw bedrijf groter groeit dan jouw wilskracht. Waarom hard we ...
De moeilijkste keuze is niet stoppen. Het is stoppen terwijl het werkt. Iedere ondernemer kent dat moment: je aanbod loopt, je klanten zijn blij, en toch… wringt er iets. Je voelt het verschil tussen groei en richting. Tussen doorgaan omda ...
Je schrijft een post. Je geeft waarde. Je deelt je visie. En dan…niets. Geen DM. Geen klik. Geen klant. Niet omdat je slecht schrijft. Maar omdat je niks vraagt. In deze aflevering leg ik uit waarom zoveel ondernemers onbedoeld “st ...
Als ik nog één keer hoor dat je marketing 'gewoon moet leren leuk vinden'… Dan gooi ik m’n laptop uit het raam. Want marketing hoeft niet leuk te zijn. Maar het mag het wel zijn. Niet als truc. Maar als expressie. In deze afleverin ...
Veel ondernemers werken met funnels: een mooie weggever. Goed geschreven mails. Heldere salespagina. Maar… NUL conversie. Of alleen reacties van mensen die twijfelen tot het eind. Wat gaat er mis? ?? Je funnel doet te veel zijn best. ?? Al ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.