Dit is een favoriete oefening van mij. Ik doe deze – probeer deze – te doen het liefst elke 90 dagen. Hij is simpel, maar dat maakt ‘m niet eenvoudig. Weet je als je begint als ondernemers doe je vaak alles. Dat is ondernemerschap. Jij ...
Regelmatig klanten krijgen is voor veel ondernemers een nachtmerrie, veel gedoe en vaak met weinig resultaat. Anneloes Zuiderveen ontkracht veelgehoorde marketingmythes met feiten en geeft antwoord op de meest brandende marketing- en verkoopvragen van ondernemers. Ze helpt ondernemers aan meer klanten en bijbehorende groei door marketinginspanningen te vereenvoudigen. Klanten krijgen hoeft niet moeilijk te zijn. Denk jij nu "Ja maar....." tijdens het luisteren, laat het mij vooral weten. Ga naar vraaganneloes.nl en wie weet beantwoord ik 'm in een van volgende afleveringen.
Dit is een favoriete oefening van mij. Ik doe deze – probeer deze – te doen het liefst elke 90 dagen. Hij is simpel, maar dat maakt ‘m niet eenvoudig. Weet je als je begint als ondernemers doe je vaak alles. Dat is ondernemerschap. Jij ...
Voor veel ondernemers voelt marketing & verkopen ‘fake’ alsof ze mensen iets ‘aansmeren’ tegen hun wil. Ze voelen zich als een 3e rangs autoverkoper, zodra ze over hun aanbod beginnen. Ik heb vorige week iets geks meegemaakt. Ik ...
Wil je weten wat marketing werkelijk is? Waar de grootste resultaten vandaan komen? Wat het snelst resultaat brengt? Het gaat in elk geval niet over de nieuwste en beste ‘funnel’. Het gaat ook niet over een mooie advertentiecampagn ...
99% van de tijd zie je advertenties voorbijkomen die iets zeggen zoals dit: - "Voeg X toe aan je bedrijf en je hebt in no time honderden klanten." - "Gebruik deze [een hack/trick/workaround] om direct meer van wat jij zoekt of wilt te k ...
Vaak krijgt de advertentie de schuld, maar je kunt er zelf veel aan doen. In deze aflevering leg ik uit wat je aan kunt passen… Termen die ik deze aflevering gebruik: Klikken op links tov Weergave landingspagina CTR link (dit is de ...
Als ondernemer voelt het soms alsof je vol in de risicozone zit. Als iets tegen zit dan… En daarom ben je voorzichtig en risicomijdend. Maar risico komt van niet weten wat je doet (zegt Warren Buffet) Hier heb ik het over in deze a ...
Het geheim van een winstgevend bedrijf... Je hoeft niet keihard te werken om winstgevend te worden… Je hoeft niet 60+ uren te werken om winst te maken... Je hoeft niet elke dag te posten om winst te maken... Je hoeft niet HIGH level t ...
Ken je dat? Je hebt het zo gemakkelijk gemaakt. Je link naar je agenda staat overal. Je deelt veel waardevolle inhoud, maar mensen boeken niet regelmatig een gesprek met je. Wat is er aan de hand? Je deelt vrij vaak de "boek een gesprek ...
"Mijn klanten willen wel, maar ze kunnen het niet meer betalen." Deze vraag staat momenteel op 1 in de top 10 van meest gestelde vragen die binnen komen via vraaganneloes.nl Deze vraag werd ook gesteld door Nicoline van Boven je vindt ...
Moet ik echt één doelgroep kiezen…? Als marketingfluisteraar wordt deze vraag mij het vaakst gesteld en ik antwoord altijd: NEE, NATUURLIJK NIET! Bewust met hoofdletters, ik zeg het namelijk ook wat harder. ?? Dat is waar ik het deze ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.