Aflevering Het Belang Van Search In De Mediamix #3

Het belang van Search in de Mediamix #3
· Aflevering van de podcast: VIA Nederland

Om een goede mediastrategie met de juiste mix van kanalen te bepalen is het onder andere van belang om te weten waar consumenten over een merk horen en welke media(kanalen) ze gebruiken om prijs/productinformatie te vinden. Met de IAB Nederland podcastserie 'het belang van …. in de mediamix' willen wij de markt meer inzicht geven in het effect van deze kanalen, mythes ontkrachten en tips meegeven voor de toekomst. In de komende weken tot aan het nieuwe jaar nemen we jou mee. In deze derde aflevering gaan Elion Makkink (Iprospect), Tom Buycks (Microsoft) en Barry Morais (T-Mobile) met elkaar in gesprek over het belang van Search in de Mediamix.

VIA Nederland

VIA Nederland

Gemaakt door: VIA Eerste aflevering: 21/08/2022

De podcast VIA Nederland heeft in totaal 35 afleveringen

Vorige aflevering

Het belang van Digital Audio in de Mediamix #2

Het belang van Digital Audio in de Mediamix #2

Maker: VIA Datum: 18/11/2020

Volgende aflevering

Het belang van DOOH in de mediamix #4

Het belang van DOOH in de mediamix #4

Maker: VIA Datum: 25-11-2020

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

Het belang van Search in de Mediamix #3

VIA Nederland · 23-11-2020

00:00 00:46:04