Om een goede mediastrategie met de juiste mix van kanalen te bepalen is het onder andere van belang om te weten waar consumenten over een merk horen en welke media(kanalen) ze gebruiken om prijs/productinformatie te vinden. Met de IAB Nederland podcastserie 'het belang van …. in de mediamix' willen wij de markt meer inzicht geven in het effect van deze kanalen, mythes ontkrachten en tips meegeven voor de toekomst. In de komende weken tot aan het nieuwe jaar nemen we jou mee. In deze zesde aflevering gaan Martijn van Meel (Greenhouse Group), Wouter Geels(ING) en Marc Leurs(XSAGE).
Gemaakt door: VIA Eerste aflevering: 21/08/2022
De podcast VIA Nederland heeft in totaal 35 afleveringen
Maker: VIA Datum: 30/11/2020
Maker: VIA Datum: 15-12-2020
Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.