Aflevering ‘Focus Op De Lichtgroene Consument, Daar Zijn Nog Veel Kansen In Food’

· Aflevering van de podcast: VMT To Go – Podcasts uit de voedingsindustrie

Innovatie-expert Danielle Mol helpt met haar bedrijf PrimePact bedrijven met duurzame groei. "Ik werk met bedrijven waarvan ik wil dat ze in 2035 nog groter zijn." Een vleesbedrijf dat in hybride wil stappen, past daarbij. In deze podcast vertelt Danielle over de potentie van hybride, de switch van merken naar de 'lichtgroene' consument, dat productontwikkelaars niet moeten rennen bij elke vraag van de retailer. En nog veel meer. Meer weten over het Food R&D Event? Hou www.vmt.nl/foodrd in de gaten!

Stem website va het jaar
VMT To Go – Podcasts uit de voedingsindustrie

VMT To Go – Podcasts uit de voedingsindustrie

Gemaakt door: RedactieVMT Eerste aflevering: 17-04-2022

De podcast VMT To Go – Podcasts uit de voedingsindustrie heeft in totaal 62 afleveringen

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

‘Focus op de lichtgroene consument, daar zijn nog veel kansen in food’

VMT To Go – Podcasts uit de voedingsindustrie · 18-09-2025

00:00 00:38:12