Wat Netflix, een boeiend werkgeversverhaal en een goed creatief concept gemeen hebben. Waarom lijken zoveel campagnes op elkaar, terwijl elke organisatie uniek is? In deze aflevering duiken we in het creatieve hart van employer branding: het creatief concept. Hoe kom je tot een boodschap die wél opvalt? Hoe zorg je dat je doelgroep zich écht aangesproken voelt? We praten over durven doen, storytelling, herkenning en het belang van kiezen: niet iedereen aanspreken, maar precies de juiste mensen. Aan de hand van concrete voorbeelden (zoals ‘de nieuwe René’) en een flinke dosis enthousiasme leggen we uit hoe je concepten bouwt die plakken én presteren.
Gemaakt door: Stefan Niemer & Diederik van Vugt Eerste aflevering: 10-07-2022
De podcast WeAchieve Recruitment Podcast heeft in totaal 18 afleveringen
Maker: Stefan Niemer & Diederik van Vugt Datum: 01-09-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.