Aflevering 18 Brand Perspective: Nestlé Met Bas Hawinkels

18 Brand Perspective: Nestlé met Bas Hawinkels
· Aflevering van de podcast: What's Next in Influencer Marketing

Voor merken als Nestlé is het niet de vraag óf influencer marketing wordt ingezet maar eerder op welke manier. In deze aflevering vertelt Bas Hawinkels - Corporate Manager Marcom & Media Manager bij Nestlé - hoe dat per merk anders aangepakt wordt. En dat het type influencer per merk natuurlijk sterk verschilt. Ontdek voor welk merk heuse catfluencers werden ingezet. (in ieder geval niet voor het merk KitKat ;-) Bas deelt verder waar het bij Nestlé om draait bij de inzet van influencers, wat het belang van experimenteren is én waarom eigen influencers a.k.a. homegrown influencers zo belangrijk zijn. Deze aflevering geeft een mooie inkijk hoe de diverse merken van Nestlé influencer marketing omarmen. Luister ‘m hier en vergeet je niet te abonneren!

What's Next in Influencer Marketing

What's Next in Influencer Marketing

Gemaakt door: 3sixtyfive Eerste aflevering: 29/11/2019

De podcast What's Next in Influencer Marketing heeft in totaal 28 afleveringen

Vorige aflevering

17 Corona-proof Inspiratie

17 Corona-proof Inspiratie

Maker: 3sixtyfive Datum: 22/06/2020

Volgende aflevering

Dé Influencer Marketing Trends voor 2023

Dé Influencer Marketing Trends voor 2023

Maker: 3sixtyfive Datum: 26-10-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer:De podcast artwork geembed op deze pagina is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast en is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl.

18 Brand Perspective: Nestlé met Bas Hawinkels

What's Next in Influencer Marketing · 27-07-2020

00:00 36:59