De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - GroupM heet per direct WPP Media, herstructuring van start - Triodos Bank neemt na 15 jaar afscheid van Dawn, schrijft geen pitch uit - Nationale Postcode Loterij en VriendenLoterij kie ...
Welkom bij de Adformatie Daily, jouw dagelijkse dosis nieuws over marketing, media, creatie en communicatie. Of je nu in de auto zit, een koffiepauze hebt of op shoot bent, wij brengen de nieuwste artikelen van Adformatie rechtstreeks naar jou! De Adformatie Daily wordt dagelijks automatisch gegenereerd met AI door EchoPod.
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - GroupM heet per direct WPP Media, herstructuring van start - Triodos Bank neemt na 15 jaar afscheid van Dawn, schrijft geen pitch uit - Nationale Postcode Loterij en VriendenLoterij kie ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - GroupM heet per direct WPP Media, herstructuring van start - Triodos Bank neemt na 15 jaar afscheid van Dawn, schrijft geen pitch uit - Nationale Postcode Loterij en VriendenLoterij kie ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Nederlandse mannen zijn gevoeliger voor influencermarketing dan vrouwen, stelt dit onderzoek - ANWB's pratende hond, de snelle wasjes van Robijn en meer campagnes - Het is nog niet zo m ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Leidse vrienden voeren kwetsbare campagne na zelfdoding van twee maten - Veiling niet-landelijke commerciële radio afgerond, 'licht positief' resultaat E Power - Hoe Henri Bontenbal met ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Copywriters Niko en Eva Koffeman: 'Lol maken is in dit vak net zo belangrijk als overtuigen' - Beau als 'stuntman' de pineut in derde Social Deal-commercial - Top-5 food & drinks-campag ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Dit zijn de winnaars van de Amma Awards 2025 - Judith Coster (Rabobank): 'Communicatie is geen exacte wetenschap. Dus ja, wie heeft er gelijk?’ - Beau als 'stuntman' in de problemen in ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Ajax-coach Farioli geëerd met eigen olijfolie: 'Een creatief bedankje' - Feyza Tamer benoemd tot marcom-directeur ING Nederland - Remia viert honderdjarig bestaan met 'reclame-iconen' G ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Remia viert honderdjarig bestaan met 'reclame-iconen' Gerard Joling en Kim Feenstra - Picnic laat klanten in PR-campagne profiteren van lage Europese prijzen A-merken - Top 40 en Qmusic ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - 'Buitenreclameonderzoek BRO Next wordt breed gedragen door de markt' - Het Nederlandse Politiekorps heeft zijn eerste eigen merkgeluid - Škoda stuurt met nieuwe campagne opnieuw aan op ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Dave Frauenfelder (KPN) geëerd met CMO Pencil in New York - Patta en Mentrum belichten psychische kwetsbaarheid met 'De rugzak van Amsterdam' - Stijn Mentrop (McDonald’s) wint titel CMO ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.