De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Stijn Mentrop (McDonald’s) wint titel CMO of the Year 2025 - Roel van der Heijden (ex-Zilveren Kruis): ‘Er is hier meer aandacht voor elkaar’ - EU vindt TikTok niet transparant genoeg o ...
Welkom bij de Adformatie Daily, jouw dagelijkse dosis nieuws over marketing, media, creatie en communicatie. Of je nu in de auto zit, een koffiepauze hebt of op shoot bent, wij brengen de nieuwste artikelen van Adformatie rechtstreeks naar jou! De Adformatie Daily wordt dagelijks automatisch gegenereerd met AI door EchoPod.
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Stijn Mentrop (McDonald’s) wint titel CMO of the Year 2025 - Roel van der Heijden (ex-Zilveren Kruis): ‘Er is hier meer aandacht voor elkaar’ - EU vindt TikTok niet transparant genoeg o ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - 'ACM neigt naar goedkeuring overname van RTL door DPG Media' - Gezonde snackmuur met 'leipe linzen en slimme slierten' krijgt vervolg op scholen in Zuid-Holland - Van de nieuwe campagne ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - De hongerige 'office misfits' van Domino's en meer campagnes - 'De meeste marketeers zitten muur- en muurvast' - Amsterdam maakt eigen AI-tool: nooit meer onbegrijpelijke ambtelijke tek ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Dit zijn de beste CMO’s van 2025 - The Family-directie start contentstudio AI for Detail - Transavia profileert zich als werkgever in campagne Uitgesproken Leuk - Hoe Mastercard de mer ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Kamado Joe verklaart BBQ-seizoen voor geopend met 'witte rook'-inhaakcampagne - Utrecht wil sneller verbod op fossiele reclame - Fotograaf Jeroen Bont: 'Opnames van momenten die echt he ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Topadviseurs gaan bestuurders bijstaan met kiezen tussen twee kwaden - NMO Online gaat tweede fase in met toevoeging retailmedia en internationale partijen - Vijftig bureaus op tweede e ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Arjan Pomper alweer weg als directeur bij NMO - Internationale herstructurering GroupM op komst: 'Naar een single operating model' - Rob en Nik Sluijs: 'Uiteindelijk maakt creatie het v ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Google integreert meer AI in Search-campagnes - 'WPP wil naam GroupM veranderen in WPP Media' - De Hypotheker geeft starter weer zelfvertrouwen en kiest daarmee een goede richting - 5 ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Op bezoek bij Artica: creatieve daadkracht uit het oosten - Nieuwe Loetje-campagne haalt oud sentiment naar boven – maar is het nog wel 100% Loetje? - Gen Z krijgt de kriebels van merke ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Nieuwe Loetje-campagne haalt oud sentiment naar boven – maar is het nog wel 100% Loetje? - ’Overname RTL Nederland door DPG Media loopt vast’ - Perre van den Brink en Doortje Smithuijse ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.