Aflevering #27 Slim Adverteren Zonder Harde Conversies (Met Michelle De Zeeuw)

· Aflevering van de podcast: B2B Breindump

B2B-kopers vullen steeds minder formulieren in, maar dat betekent niet dat je minder kunt meten. In deze aflevering spreek ik met Michelle de Zeeuw over de verschuiving van harde naar zachte conversies en het slim inzetten van intent-signalen. Je leert hoe ze bij Anglers Leadinfo koppelde aan Google Ads, welke criteria ze gebruikten en waarom deze aanpak zorgt voor betere campagnes én warmere salesgesprekken.

Speelgoedwinkel
B2B Breindump

B2B Breindump

Gemaakt door: Denny van Veen | Foeter Eerste aflevering: 24-03-2025

De podcast B2B Breindump heeft in totaal 29 afleveringen

Vorige aflevering

#27 Humor en herkenning in B2B-content (met Tycho Luijten)

#27 Humor en herkenning in B2B-content (met Tycho Luijten)

Maker: Denny van Veen | Foeter Datum: 25-10-2025

Volgende aflevering

Foeter Insights - Waarom marketing menselijker wordt door technologie

Foeter Insights - Waarom marketing menselijker wordt door technologie

Maker: Denny van Veen | Foeter Datum: 10-12-2025

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#27 Slim adverteren zonder harde conversies (met Michelle de Zeeuw)

B2B Breindump · 29-11-2025

00:00 00:57:48