In deze eerste Foeter Insights-aflevering lees ik deel 1 voor uit onze nieuwe reeks Mens, Merk & Machine. We beginnen bij de basis: de mens. Technologie verandert razendsnel — maar juist daardoor wordt marketing steeds menselijker. Organisaties die opvallen zijn organisaties die durven vertragen, echt luisteren, en marketing zien als een manier om relaties te bouwen in plaats van campagnes te pushen. In deze aflevering hoor je: - Waarom technologie geen vervanger is van empathie, maar een versterker - Hoe B2B-marketing weer gaat draaien om nieuwsgierigheid en begrip - Wat marketeers kunnen leren van psychologen, antropologen en service design - Waarom creatieve aandacht een concurrentievoordeel wordt - De verschuiving van ‘content maken’ naar ‘mensen begrijpen’ Deze ingesproken versie maakt het artikel toegankelijk voor iedereen die liever luistert dan leest: onderweg, tijdens het sporten of als inspiratie tussen meetings door. ?? Meer Foeter Insights? Word dan lid van foeter. Check foeter.eu.

Gemaakt door: Denny van Veen | Foeter Eerste aflevering: 24-03-2025
De podcast B2B Breindump heeft in totaal 29 afleveringen

Maker: Denny van Veen | Foeter Datum: 29-11-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.